Всьго матеріалів Алгебра : 39


« « 1  -  2 » » Кінець

Функції. Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції.

 
Мета уроку: сформувати знання учнів про зміст понять: нулі функції, проміжки, на яких функція зберігає свій знак (проміжки знакосталості функції), функція, що спадає на проміжку, та функція, що зростає на проміжку. Сформувати вмін¬ня відтворювати означення вивчених понять, а також розв'язувати задачі на знаходження нулів функції та на дослідження функцій на зростання та спадання на про¬міжку з використанням вивченого на уроці означення.     Детальніше >>

Функції. Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції.

 
Мета уроку: закріпити знання учнів про означення поняття нулів функції, проміжків знакосталості, функції, що зростає або спадає на проміжку, а також про способи відшукання названих характеристик функції у випадках, якщо функція задана графічно або аналітично. Закріпити вміння учнів викону¬вати дії для знаходження названих властивостей функцій. За допомогою вивчених означень та вироблених умінь дослідити відомі учням елементарні функції на предмет проміжків зростання та спадання.     Детальніше >>

Найпростіші перетворення графіків функцій.

 
Мета уроку: закріпити знання учнів про види геометричних перетво¬рень графіків функцій і зв'язок між видом перетворення та видом рівняння, що задає дану функцію. Закріпити схеми міркувань, що передують побудові графіка деякої функції шляхом геометричних перетворень графіка однієї з елементарних функцій. Закріпити вміння виконувати послідовні перетворення графіків елементарних функцій для побудови даних алгебраїчних функцій відповідно до складеної схеми дій.     Детальніше >>

Функції. Властивості функції: нулі функції, проміжки знакосталості, зростання і спадання функції.

 
Мета уроку: повторити й систематизувати набуті учнями у 7 та 8 кла¬сах знання про означення, властивості числових функцій та приклади елементарних числових функцій і вигляд їхніх графіків. Сформувати знання учнів про спосіб задання функ¬ції формулою у = f(x). Повторити та систематизувати вміння учнів знаходити значення функції, що відповідає даному значенню аргументу, за даною формулою, і на¬впаки, а також уміння розв'язувати задачі на знаходження області визначення, області значень функції, а також умінь працювати з готовим графіком функції; виробити оперативні вміння роботи з формулою y = f(x).     Детальніше >>

Числові проміжки. Переріз і об'єднання проміжків.

 
Мета уроку: домогтися засвоєння учнями змісту понять: числовий про¬міжок, переріз та об'єднання числових проміжків, а також усвідомлення учнями існування різних видів числових про¬міжків, що відповідають різним видам нерівностей. Розпочати роботу з вироблення вмінь відтворювати зміст вивчених понять, записувати числові проміжки, що від¬повідають різним видам нерівностей з однією змінною, знаходити переріз числових проміжків для розв'язування системи нерівностей з однією змінною, а також об'єднання числових проміжків для розв'язування сукупності нерівно¬стей з однією змінною. (Додатково: вивчити у зв'язку з цими питаннями способи розв'язування найпростіших нерівностей з однією змінною, що містять змінну під зна¬ком модуля.)     Детальніше >>

Почленне додавання і множення нерівностей. Застосування властивостей числових нерівностей для оцінювання зна¬чення виразу.

 
Мета уроку: домогтися засвоєння учнями змісту поняття «додати не¬рівності почленно» та «перемножити нерівності почленно», а також змісту властивостей числових нерівностей, що виражені теоремами про почленне додавання і почленне множення числових нерівностей і наслідків із них. Вироби¬ти вміння відтворювати названі властивості числових нерівностей та використовувати ці властивості для оцінювання значення виразів, а також продовжити роботу з відпрацювання навичок доведення нерівностей, порівнян¬ня виразів із використанням означення та властивостей числових нерівностей     Детальніше >>

Розв'язування вправ. Підсумковий урок.

 
Мета уроку: повторити, систематизувати та узагальнити знання і способи дій, які опанували учні під час вивчення розділу «Числові нерівності та їхні властивості» теми 1. Тип уроку: систематизація й узагальнення знань та вмінь. Наочність та обладнання: опорні конспекти № 1 – 5.     Детальніше >>

Розв'язування систем (та сукупностей) лінійних нерівностей з однією змінною.

 
Мета уроку: домогтися закріплення учнями змісту: поняття система нерівностей з однією змінною (та поняття сукупності нерівностей з однією змінною); означення рівносильних нерівностей та властивостей рівносильних нерівностей; означення лінійної нерівності з однією змінною та схеми її розв'язування залежно від різних значень коефіцієнтів. Доповнити знання учнів уявленням про схему дій при розв'язуванні систем нерівностей з однією змінною, що зво¬дяться до лінійних; схему дій при розв'язуванні сукупностей нерівностей з однією змінною, що зводяться до лінійних. Виробити вміння: виконувати дії відповідно до вивчених схем для розв'язування систем і сукупностей нерівностей з однією змінною. Продовжити роботу з вдосконалення вмінь: відтворювати зміст вивчених понять і алгоритмів; застосовувати їх для розв'язування вправ, що передбача¬ють розв'язування лінійних нерівностей з однією змінною.     Детальніше >>

Квадратна нерівність. Розв'язування квадратних нерівно¬стей.

 
Мета уроку: сформувати знання учнів про зміст поняття «квадратна нерівність», домогтися розуміння та засвоєння учнями схеми розв'язування квадратних нерівностей із використанням побудови графіка квадратичної функції. Сформувати пер¬винні вміння вирізняти квадратні нерівності серед інших нерівностей з однією змінною; за готовими графіками квадратичної функції знаходити розв'язки відповідних квадратних нерівностей, а також виконувати послідовні дії відповідно до вивченої схеми для відшукання розв'язків квадратних нерівностей різного виду.     Детальніше >>

Підсумковий урок з теми «Функції. Властивості функції. Функція у = ах2 + bх + с. Розв'язування квадратних нерів¬ностей».

 
Мета уроку: повторити, систематизувати й узагальнити знання та вміння учнів щодо змісту вивчених у розділі «Функція та її властивості» понять і схем розв'язування типових задач шляхом складання загальних алгоритмів розв'язування задач. Провести корекційну роботу з метою усунення причини найтиповіших помилок учнів. Підготувати учнів до виконання завдань контрольної роботи.     Детальніше >>

Числові нерівності. Доведення числових нерівностей.

 
Мета уроку: домогтися засвоєння учнями змісту: означення, що виражає залежність між співвідношеннями >,<,= і знаком різниці лівої та правої частин нерівності; поняття числової нерівності та уявлення про види числових нерівностей; поняття «довести нерівність» та алгоритму доведення нерівностей. Виробити вміння: відтворювати зміст вивчених понять і алгоритмів та застосовувати їх для розв'язування вправ на порівняння числових та буквених виразів і вправ на доведення нерівно¬стей у найпростіших випадках.     Детальніше >>

Числові нерівності. Доведення числових нерівностей.

 
Мета уроку: домогтися засвоєння учнями змісту: додаткових нерівностей для суми взаємно обернених додатних чисел та середнього арифметичного двох невід'ємних чисел (у порівнянні з їх середнім геометричним) та доведення цих нерівностей; способу застосування доведених нерівностей при дове¬денні інших числових нерівностей. Продовжити роботу з вироблення вмінь: відтворювати зміст вивчених понять і алгоритмів та застосовувати їх для розв'язування вправ на порівняння числових і буквених виразів, а також вправ на доведення нерівностей у найпростіших випадках і випадках, що передбачають застосування означення і перетворен¬ня різниці лівої та правої частин нерівності, яку треба довести з використанням виділення квадрата двочлена.     Детальніше >>

Почленне додавання і множення нерівностей. Застосування властивостей числових нерівностей для оцінювання зна¬чення виразу.

 
Мета уроку: закріплення учнями змісту: властивостей числових нерів¬ностей і теорем про почленне додавання та множення нерівностей; наслідків із властивостей числових нерівно¬стей. Відпрацювання навичок: відтворювати зміст вивче¬них понять; застосовувати їх для розв'язування вправ: на порівняння виразів, на доведення нерівностей, а також на оцінювання значень виразів.     Детальніше >>

Лінійні нерівності з однією змінною.

 
Мета уроку: домогтися закріплення учнями змісту: означення рівно¬сильних нерівностей та властивостей рівносильних нерівностей; означення лінійної нерівності з однією змін¬ною та схеми Ті розв'язування залежно від різних значень коефіцієнтів. Доповнити знання учнів уявленням про схему дій при розв'язування нерівностей з однією змінною, що містять дроби із числовими знаменниками. Продовжити роботу з вироблення вмінь: відтворювати зміст вивчених понять і алгоритмів; застосовувати їх для розв'язування вправ, що передбачають розв'язування лінійних нерівно¬стей з однією змінною.     Детальніше >>

Графік рівняння з двома змінними.

 
Мета уроку: домогтися засвоєння учнями змісту: означення графіка рівняння з двома змінними; схеми дій для побудови графіка рівняння з двома змінними. Виробити вміння: відтворювати зміст вивченого означення та алгоритму; застосовувати їх для розв'язування вправ на побудову графіків рівнянь з двома змінними.     Детальніше >>

Системи рівнянь з двома змінними. Графічний спосіб розв'язування систем рівнянь з двома змінними.

 
Мета уроку: домогтися засвоєння учнями змісту: поняття «що означає розв'язати систему рівнянь з двома змінними»; поняття розв'язку системи рівнянь з двома змінними; схеми дій (алгоритму) для відшукання розв'язку системи рівнянь з двома змінними графічним способом. Виробити вміння: відтворювати зміст вивчених понять та алгоритму; за¬стосовувати їх для розв'язування вправ на побудову гра¬фіків рівнянь з двома змінними та графічне розв'язування систем рівнянь з двома змінними.     Детальніше >>

Розв'язування систем рівнянь з двома змінними.

 
Мета уроку: закріпити знання учнів про різні способи розв'язування систем рівнянь з двома змінними та випадки їх засто¬сування. Закріпити вміння: за видом системи визначати оптимальний спосіб її розв'язування, описувати дії відпо¬відно до обраного способу розв'язування системи рівнянь з двома змінними, а також виконувати дії відповідно до різних способів розв'язування систем рівнянь з двома змінними різних видів.     Детальніше >>

Тематична контрольна робота № 4.

 
Мета уроку: перевірити рівень знань та вмінь учнів, набутих ними під час вивчення теми 2 «Квадратична функція». Тип уроку: контроль знань та вмінь учнів. Наочність та обладнання: роздавальний матеріал (картки з розв'язаннями тематичної контрольної роботи № 4).     Детальніше >>

Основні властивості числових нерівностей

 
Мета уроку: домогтися засвоєння учнями змісту основних властивос¬тей числових нерівностей та їхніх наслідків, а також способу доведення цих властивостей. Виробити вміння: відтворювати зміст вивчених властивостей, наслідків із них і їх доведення; застосовувати властивості числових нерівностей та наслідки з них для розв'язування вправ на порівняння буквених виразів та на доведення відповідних нерівностей.     Детальніше >>

Розв'язування вправ. Підсумковий урок.

 
Мета уроку: повторити, систематизувати та узагальнити знання і способи дій, які опанували учні під час вивчення розділу «Числові нерівності та їхні властивості» теми 1. Тип уроку: систематизація й узагальнення знань та вмінь. Наочність та обладнання: опорні конспекти № 1 – 5.     Детальніше >>
« « 1  -  2 » » Кінець