Головна сторінкаКонспекти уроків → Трудове навчання, креслення

Всьго матеріалів Трудове навчання, креслення : 82


« « 1  -  2  -  3  -  4  -  5 » » Кінець

Догляд за одягом та взуттям. Послідовність дій під час зав’язування шнурків на взутті

 
Обладнання: шаблони для зав'язування шнурків     Детальніше >>

Вітальна листівка до дня матері

 
Обладнання: зразки вітальних листівок, кольоровий папір, картон, шаблони, клей, пензлики, ножиці.     Детальніше >>

Поєднання розрізу та вигляду

 
ознайомити учнів з правилами поєднання частини розрізу та частини вигляду, закріпити уміння та знання виконувати розрізи     Детальніше >>

Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення

 
Обладнання: природний матеріал, кольоровий папір, тканина, нитки, мушлі, клей, пластилін, ножиці, олівці, пензлики, серветки, коробки з-під цукерок.     Детальніше >>

Художнє конструювання предметів побуту. Плетення з кольорових смужок картону. Килимок

 
Мета: ознайомлювати учнів ще з одним художнім прийомом обробки паперу — плетінням; розвивати координацію рухів пальців, точність у кресленні; виховувати творчі здібності, увагу, естетичний смак.     Детальніше >>

Різання паперу ножицями по прямій лінії. Способи нанесення зображення на папір. Поняття шаблону. Правила безпечного користування ножицями

 
ознайомити учнів із словами «розрізати», «відрізати», «вирізати», «надрізати»; вчити різати папір по прямій лінії; розвивати вміння складати з геометричних фігур силуетний будиночок; розвивати уяву, мислення, творчість; виховувати любов до людей різних професій, економне ставлення до використання паперу     Детальніше >>

Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми

 
ознайомити учнів із поняттям «симетричне вирізування» вчити правильно вирізувати фігури симетричної форми; розвивати уважність, точність; виховувати любов до природи     Детальніше >>

Макетування будівельних споруд на основі розгортки за аналогом, макетом-зразком

 
Мета: виготовити за аналогом макет будинку; розвивати графічні навички учнів; виховувати любов до рідної оселі, краю, Батьківщини. Обладнання: пам’ятка, розгортка будинку, готовий будинок.     Детальніше >>

Виконання та читання креслень предметів

 
закріпити знання та уміння виконувати три проекції та наносити розміри     Детальніше >>

Самообслуговування. Призначення одягу та взуття

 
Обладнання: мультфільм «Мийдодір», ляльки, картонні ґудзики, шнурки.     Детальніше >>

Вітальна листівка до Дня перемоги

 
Обладнання: демонстраційний матеріал — зразки вітальних листівок, оздоблених аплікацією з ниток, ілюстрації «День Перемоги», фотографії «Минулі дні», нагороди; для індивідуального користування — аркуш альбомного паперу, вовняні нитки, олівець, трафарет, клей, кольорові олівці; запис пісні «День Перемоги».     Детальніше >>

Узагальнювальна практична робота. Колективна виставка-композиція «Моя вулиця»

 
Мета: перевірити набуті знання з теми «Людина і техніка»; створити виставку-композицію « Моя вулиця »; розвивати творчу уяву, фантазію, охайність, уміння працювати з різними інструментами і матеріалами; виховувати любов до рідного села (міста), повагу до його мешканців, патріотизм.     Детальніше >>

Світ професії «людина — художні образи»

 
Мета: ознайомити дітей із професіями, що можна віднести до виду «людина — художні образи», з інтер’єром, у якому працюють ці люди; розвивати творчу уяву, фантазію, спостережливість; виховувати охайність, любов до прекрасного.     Детальніше >>

Конструювання побутових виробів у техніці лозоплетіння. Виготовлення кошика

 
Мета: навчити учнів виготовляти вироби з лози способом плетіння; сприяти утворенню в учнів спеціальних навичок та вмінь, цілісності сприйняття; удосконалювати координацію рухів; розвивати мислення, увагу; виховувати характер, уміння контролювати свою діяльність.     Детальніше >>

Узагальнювальна практична робота. Елементи паркового мистецтва

 
Мета: перевірити рівень знань учнів із теми «Людина і художнє довкілля»; оформити квітник за допомогою розсади; розвивати вміння працювати з садово-городнім інвентарем; виховувати почуття колективізму, повагу до товаришів.     Детальніше >>

Електричні явища

 
Після уроку учні зможуть:  пояснювати закони постійного струму;  розрізняти закон Ома для ділянки кола і закон Ома для повного кола;  формулювати закони послідовного і паралельного з’єднання;  розуміти зв’язок між роботою і потужністю електричного струму;  читати і креслити схеми електричного кола.     Детальніше >>

Порядок читання складальних креслень

 
ознайомити учнів з раціональною послідовністю читання складальних креслень     Детальніше >>

Геометричні побудови під час виконання креслень

 
ознайомити учнів із способами поділу кола на частини та спряженнями     Детальніше >>

Умовності та спрощення під час виконання проекційних креслень

 
ознайоми учнів з умовностями та спрощеннями, які допускаються при виконанні креслень     Детальніше >>

Креслення різьбових з'єднань

 
ознайомити учнів з особливостями розрахунків деталей різьбового з'єднання та кресленнями різьбових з'єднань     Детальніше >>
« « 1  -  2  -  3  -  4  -  5 » » Кінець