Алгебра
Англійська мова
Астрономія
Біологія
Всесвітня історія
Географія
Геометрія
Екологія
Економіка
Етика
Зарубіжна література
Інформатика
Іспанська мова
Історія України
Людина і суспільство
Малювання
Математика
Музика
Німецька мова
ОБЖД
Основи здоров'я
Правознавство
Природознавство
Рідна мова
Російська мова
Українська література
Українська мова
Фізика
Фізкультура
Французька мова
Хімія
Трудове навчання, креслення
Християнська етика
Я і Україна
→ 11 клас
Очікувані результати Після цього уроку учні зможуть: пояснювати основні тенденції соціального розвитку України у 60–80-ті роки XX ст.; на основі різних джерел інформації: характеризувати внутрішньополітичне становище України у другій половині 60-х — першій половині 80 х років XX ст.; визначати, пояснювати на прикладах поняття «застій», давати власну оцінку цьому періоду життя України; описувати повсякденне життя та визначати зміни, пов’язані з кризовими процесами у суспільстві періоду застою; аналізувати різні точки зору щодо оцінки періоду застою і його проявів в Україні; висловлювати й аргументувати власну точки зору щодо кризи суспільної свідомості та початку формування подвійної моралі радянського суспільства. Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Розвиток соціальної сфери
Ваш коментар буде першим
На урок 2011-2021
Всі матеріали надіслані авторами або взяті з відкритих джерел.