Алгебра
Англійська мова
Астрономія
Біологія
Всесвітня історія
Географія
Геометрія
Екологія
Економіка
Етика
Зарубіжна література
Інформатика
Іспанська мова
Історія України
Людина і суспільство
Малювання
Математика
Музика
Німецька мова
ОБЖД
Основи здоров'я
Правознавство
Природознавство
Рідна мова
Російська мова
Українська література
Українська мова
Фізика
Фізкультура
Французька мова
Хімія
Трудове навчання, креслення
Християнська етика
Я і Україна
→ 7 клас
Мета: засвоєння учнями змісту означення, назв елементів та властивості сторін трикутника (нерівності трикутника); вироблення в учнів умінь: відтворювати означення три¬кутника та нерівність трикутника, на готовому рисунку розпізнавати трикутники та називати їх елементи, вико¬нувати зображення трикутника за даною умовою, а також записувати нерівність трикутника для заданого трикут¬ника і використовувати цей запис при розв'язуванні задач.
трикутник, елементи трикутника
Ваш коментар буде першим
На урок 2011-2021
Всі матеріали надіслані авторами або взяті з відкритих джерел.