Алгебра
Англійська мова
Астрономія
Біологія
Всесвітня історія
Географія
Геометрія
Екологія
Економіка
Етика
Зарубіжна література
Інформатика
Іспанська мова
Історія України
Людина і суспільство
Малювання
Математика
Музика
Німецька мова
ОБЖД
Основи здоров'я
Правознавство
Природознавство
Рідна мова
Російська мова
Українська література
Українська мова
Фізика
Фізкультура
Французька мова
Хімія
Трудове навчання, креслення
Християнська етика
Я і Україна
→ 9 клас
Мета уроку: домогтися засвоєння учнями змісту понять: числовий про¬міжок, переріз та об'єднання числових проміжків, а також усвідомлення учнями існування різних видів числових про¬міжків, що відповідають різним видам нерівностей. Розпочати роботу з вироблення вмінь відтворювати зміст вивчених понять, записувати числові проміжки, що від¬повідають різним видам нерівностей з однією змінною, знаходити переріз числових проміжків для розв'язування системи нерівностей з однією змінною, а також об'єднання числових проміжків для розв'язування сукупності нерівно¬стей з однією змінною. (Додатково: вивчити у зв'язку з цими питаннями способи розв'язування найпростіших нерівностей з однією змінною, що містять змінну під зна¬ком модуля.)
Числові проміжки, Переріз, об'єднання проміжків
Ваш коментар буде першим
На урок 2011-2021
Всі матеріали надіслані авторами або взяті з відкритих джерел.