Алгебра
Англійська мова
Астрономія
Біологія
Всесвітня історія
Географія
Геометрія
Екологія
Економіка
Етика
Зарубіжна література
Інформатика
Іспанська мова
Історія України
Людина і суспільство
Малювання
Математика
Музика
Німецька мова
ОБЖД
Основи здоров'я
Правознавство
Природознавство
Рідна мова
Російська мова
Українська література
Українська мова
Фізика
Фізкультура
Французька мова
Хімія
Трудове навчання, креслення
Християнська етика
Я і Україна
→ 7 клас
Мета. Ознайомити учнів з різними способами запилення у квіткових рослин, розглянути пристосування рослин до різних способів запилення; розкрити значення запилення в житті рослин. Основні поняття і терміни: запилення, вітрозапильні, комахозапильні рослини, рослини, які запилюються водою і птахами, запліднення, подвійне запліднення, штучне запліднення. Методи і методичні прийоми: словесні (розповідь, бесіда (підготовча, контрольно-оцінна), розповідь з елементами бесіди, пояснення); наочні (демонстрація обладнання); репродуктивні (бесіда) та пошукові (евристична бесіда). Обладнання: таблиці “Будова квітки”, “Запилення квіток комахами”, “Вітрозапильні рослини”, “Запліднення квіткових рослин”, “Будова насіння однодольних і дводольних рослин”, “Штучне запилення кукурудзи”, картки із зображенням рослин, картки із завданнями.
Запилення, запліднення, рослини
Ваш коментар буде першим
На урок 2011-2021
Всі матеріали надіслані авторами або взяті з відкритих джерел.