Алгебра
Англійська мова
Астрономія
Біологія
Всесвітня історія
Географія
Геометрія
Екологія
Економіка
Етика
Зарубіжна література
Інформатика
Іспанська мова
Історія України
Людина і суспільство
Малювання
Математика
Музика
Німецька мова
ОБЖД
Основи здоров'я
Правознавство
Природознавство
Рідна мова
Російська мова
Українська література
Українська мова
Фізика
Фізкультура
Французька мова
Хімія
Трудове навчання, креслення
Християнська етика
Я і Україна
→ 7 клас
Мета. Сформувати в учнів знання про основні ознаки голонасінних, за якими вони відрізняються від інших відділів вищих насінних рослин. Основні поняття і терміни: спора, насінина, насіннєві зачатки (макроспорангії), стробіли, спорофіли. Обладнання: таблиці “Послідовний розвиток рослинного і тваринного світу в різні геологічні ери” (додаток А), малюнки із зображенням голонасінних (дерев, кущів, здерев’янілих ліан); обладнання для лабораторної роботи (див. текст). Методи і методичні прийоми: словесні (розповідь, бесіда (підготовча, пояснювальна), розповідь з елементами бесіди); наочні (демонстрація таблиць та моделей); репродуктивні (бесіда) та пошукові (евристична бесіда, створення та розв’язування проблемних ситуацій); практичні (виконання лабораторної роботи); самостійна робота з підручником.
характеристика, голонасінні, Лабораторна робота, Будова
Ваш коментар буде першим
На урок 2011-2021
Всі матеріали надіслані авторами або взяті з відкритих джерел.